sobota 27. septembra 2014

Predstavujeme DT - Blue Nika


Potrebujeme jej šikovné ruky a skvelé nápady. Jej projekty si určite zamilujete. Tvorí rôznorodo, ATC, art-žurnály alebo layouty nechýbajú v jej galérii.
Súčasťou DT je aj




1. MESTO, V KTOROM ŽIJEM
     Lądek Zdrój, mała miejscowość wśród lasów i gór. W Polsce:)
    (Lądek Zdrój, malé mestečko uprostred lesov a hôr. V Poľsku:)

2. OBĽÚBENÁ FAREBNÁ PALETA
    Moje kolory to oczywiście niebieski i czarny. Kocham! 
    (Mojími farbami sú samozrejme modrá a čierna. Milujem ich!)

3. MÔJ ŠTÝL
  Hmm... wciąż szukam. Lubię bawić się mediami. Czasem uciekam w minimalizm. Uczę się. Próbuję. 
  (Hmm.. stále hľadám. Rada sa hrám s médiami. Niekedy smerujem k minimalizmu. Učím sa. Skúšam.)

4. INŠPIRÁCIU ČERPÁM Z...
    Inspiruje mnie przyroda, las, moje dzieci. Lubię zaglądać na blogi innych scraperek, np.: Dryszki, Enczy, Ayeedy 
    (Inšpiruje ma príroda, les, moje deti. Rada navštevujem blogy iných scraperiek, napr. Dryszky, Enczy, Ayeedy)

5. KEĎ TVORÍM...
    ..zazwyczaj jest noc. Niebieska noc mnie wzywa. Nocą przychodzi wena.
   (..zvyčajne je noc. Modrá noc ma volá. V noci prichádza múza.)

6. NA MOJOM PRACOVNOM STOLE JE/SÚ VŽDY
    Na moim stole są zawsze stemple 3rd Eye – kocham je! Wycinanki z beermaty, die cuts, mgiełki, żel medium i maski. 
    (Na mojom stole sú vždy pečiatky 3rd Eye - milujem ich! Lepenkové výrezy, spreje, gélové médium a masky.)

7. ZÁVISLÁ OD...
    Jestem uzależniona od gór. Muszę je chociaż widzieć przez okno. Źle się czuję na płaskim terenie.
    (Som závislá od hôr. Musím ich vidieť hoci cez okno. Zle sa cítim na rovnom teréne.

8. NIEČO, ČO BY O MNE INÍ NEPOVEDALI 
   Chyba nie wiedzą, że czasami chaos w moim życiu mnie przerasta i nie ogarniam tego wszystkiego.  Czasem.
   (Asi nevedia, že ma niekedy chaos v mojom živote prerastá a ja to všetko nezvládam. Niekedy.)

Blue Nika vás očarí svojou prácou:










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára